Sprawdź nasze nowe dyfuzory AROMA FLAME I AROMA CUP - dostępne także w zestawie w super cenie!

Reklamacje

1. W przypadku niezgodności towaru z umową, Klient/Przedsiębiorca  powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z formularzem reklamacyjnym (http://www.pomagamy24h.pl/formularz_reklamacyjny.pdf). Koszty wysyłki pokrywa Klient/Przedsiębiorca. 
2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta/Przedsiębiorcy w  terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem  Klientowi/Przedsiębiorcy nowego towaru bądź usunięcia niezgodności,  koszty dostaw ponosi Sklep.
4. Sklep zwraca Klientowi/Przedsiębiorcy poniesione koszty wysyłki towaru.
5. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania  reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest  skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz  istniejących ośrodków mediacyjnych, są udostępniane i przekazywane przez  Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Więcej informacji odnośnie  rozstrzygania sporów konsumenckich można znaleźć na stronie: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php 
6. Sklep odpowiada przed Klientem/Przedsiębiorcą na podstawie prawa  rękojmi, regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.  (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy (w przypadku  towarów nowych), lub przez okres 12 miesięcy (w przypadku wszystkich  towarów używanych).
7. Klient/Przedsiębiorca w momencie wystąpienia wady, może zażądać od Sklepu (w ramach prawa rękojmi):
  •          wymiany towaru na nowy;
  •          naprawy towaru;
  •          obniżenia ceny;
  •          odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta/Przedsiębiorcy w ciągu 14 dni  od momentu otrzymania żądania. Sklep rozpatrzy żądania  Klienta/Przedsiębiorcy, biorąc pod uwagę następujące okoliczności:
  •          łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;
  •          charakter wady – istotna czy nieistotna;
  •          to, czy towar był wcześniej reklamowany.
8. Sklep może odmówić żądania Klienta/Przedsiębiorcy dotyczących  wymiany bądź naprawy towaru pod warunkiem, że wymiana bądź naprawa  towaru jest niemożliwa do zrealizowania (np. ze względu na zaprzestanie  produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru), lub w  porównaniu z drugim z możliwych żądań, wymagałaby nadmiernych kosztów  (np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie  dotyczy jednego elementu o niskiej wartości.). Sklep zaproponuje w takim  wypadku alternatywne rozwiązanie.
9. Wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży  mogą być rozstrzygane w drodze mediacji (więcej informacji znajduję się  pod adresem: https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595 lub przez platformę internetową http://ec.europa.eu/consumers/odr/
do góry

Obsługiwane płatności kartami płatniczymi: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.

Szablony Shoper Modern™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium